KLM komt tot nieuwe hoogtes met AI

BCG & KLM gaan partnerschap aan

Na jaren lang nauwe samenwerking hebben The Boston Consulting Group (BCG) en KLM een partnership gesloten. Binnen dit partnerschap wordt A.I. ingezet wat ervoor zou moeten zorgen dat wereldwijde activiteiten van luchtvaartmaatschappijen naar een hoger niveau worden getild. Naar eigen zeggen is het de eerste keer dat een marktleider binnen de luchtvaartindustrie, als KLM, een partnerschap aan gaat met een gerenommeerd adviesbureau als BCG, om een nieuwe dienst op de markt te zetten.

Klant is koning
Doel van de dienst? Het verbeteren van luchtvaartactiviteiten wereldwijd, door middel van het aanjagen van groei, innovaties te versnellen en ervoor te zorgen dat allerlei activiteiten betrekking hebben tot het uitvoeren van vluchten, gestroomlijnder verlopen. De vraag van de klant staat hier op nummer één. 

Wilt u ook verder met AI binnen uw organisatie? Volg onze training AI in Business!

Bron: KLM.com